Sinds deze week straalt Bimi broccoli met een nieuwe, informatieve en kleurrijke look in de groentenschappen. Niet alleen in Nederland, maar door heel Europa in maar liefst 11 talen.
Theresa Richards, Senior Marketing Manager van Bimi-broccoli zegt: "We zijn blij met het nieuwe ontwerp en hoe positief het werd ontvangen tijdens het consumentenonderzoek. Het is altijd een uitdaging geweest om in een drukke winkelomgeving op te vallen. Maar door de heerlijke smaak van Bimi-broccoli, de voedingsinformatie en verschillende manieren waarop je Bimi gemakkelijk kunt bereiden op de verpakking te vermelden, hopen we dat meer mensen voor Bimi-broccoli kiezen."
"Tijdens het onderzoek, uitgevoerd door Hall & Partners, vertelden 450 consumenten uit Spanje, Duitsland en Denemarken ons hoe belangrijk het voor hen is dat groenten en fruit zo vers mogelijk worden gehouden, zodat ze zo lang mogelijk houdbaar blijven. Deze bevinding werd bevestigd nadat we via social media rechtstreeks met Bimi-consumenten hadden gesproken."
Richards vervolgt: "We weten dat mensen zich zorgen maken over de inflatie en de kosten van het levensonderhoud nu we de winter naderen. Daarom is het belangrijk voor ons om te communiceren hoe onze verpakking ervoor zorgt dat Bimi-broccoli tijdens de doorvoer, maar ook in de winkel langer vers blijft."
Daarnaast concludeerden consumenten uit het onderzoek dat de nieuwe kleuren, de beschrijving en het licht zoetige en nootachtige smaakprofiel dat Bimi-broccoli onderscheidt van andere broccolisoorten, Bimi een ware eyecatcher maakt waardoor men nieuwsgierig wordt en Bimi broccoli wil proberen.
Voor meer informatie: www.bimibroccoli.nl