Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Makro Nederland lanceert nieuwe horecawebshop

Op 28 februari lanceert Makro Nederland een nieuwe horecawebshop. METRO AG, het moederbedrijf van Makro, bouwt aan Europa’s grootste online platform voor de horeca waarop leveranciers ook direct aan klanten producten kunnen verkopen.

De nieuwe Makro webshop verkoopt (merk)producten vanuit haar eigen warehouse en producten van externe verkopers. Hierdoor zijn nu al duizenden producten beschikbaar voor de horecasector en neemt het assortiment maandelijks toe. Het nieuwe platform biedt niet alleen waarde voor de horecaprofessional. Leveranciers kunnen hun volledige assortiment horeca gerelateerde producten aanbieden via het online platform. Op deze manier verbindt Makro/Metro al in vier landen duizenden leveranciers met miljoenen professionele klanten en wordt Nederland een waardevolle toevoeging aan dit portfolio.

Ondanks dat het assortiment is gericht op horeca en professionals is de Makro Webshop voor iedereen toegankelijk. Een Makro-pas of btw-nummer is niet nodig.

Strategische keuze
Andries Govaert, CEO Makro Nederland: "De lancering van deze webshop versterkt de multichannel strategie van Makro Nederland. Naast onze 17 Makro-vestigingen en de Horeca Bezorgservice bedienen we onze klanten nu ook online. Met de nieuwe webshop zijn we onze Nederlandse klanten nog beter van dienst met een breed en diep non-food assortiment. Onze producten zijn nu voor iedereen en overal online verkrijgbaar."

Bron: Makro

Publicatiedatum: