Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
“Zolang ik de scepter zwaai, zal ik de groenten- en fruitspecialist ondersteunen”

Uit de oude doos: Franklin Ginus van Chiquita Nederland

Franklin Ginus van Chiquita Nederland wordt door Pieter Boekhout in 2008 aan de tand gevoeld over de Chiquita-ananas. Chiquita focust zich op drie pijlers: fruit, fresh convencience (zoals smoothies en verse fruitsalades) en bananen. Ginus wil met name de groenten- en fruitendetailist steunen met verkoopondersteunende acties.

Voor meer informatie:
www.chiquita.nl/het-chiquita-verhaal

 



Publicatiedatum: