Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Lidl wil weer harde discounter worden

Luxemburg: Nieuwe focus op duurzaamheid door gratis fruitprogramma voor scholen
Het ministerie van Tuinbouw heeft een aanbesteding uitgeschreven voor de 15e editie van het gratis fruitprogramma voor scholen, dat bijna 400 onderwijsinstellingen in het Groothertogdom voorziet van vers fruit.
Bron: today.rtl.lu

Polen: Hugo Mesquita treedt aan als directeur-generaal van Delikatesy Centrum
Groothandel Eurocash Group heeft Hugo Mesquita benoemd tot algemeen directeur van de supermarktketen Delikatesy Centrum. Mesquita treedt in september van dit jaar in dienst bij Eurocash Group om de nieuwe functie op zich te nemen en leiding te geven aan de keten, die meer dan 400 winkels in Polen heeft.
Bron: esmmagazine.com

Duitsland: Hoe Lidl weer een harde discountretailer wil worden
Lidl heeft zijn nieuwe winkelconcept onthuld: met een minimalistische indeling richt de retailer zich weer sterker op prijsbewuste consumenten. De productiviteit op de vloer moet ook omhoog, zegt de discounter. In de onlangs verbouwde Lidl-winkels in Duitsland heeft het mooie wijnpad weer plaatsgemaakt voor een "normaal" winkelrek. De groente- en fruitafdeling ziet er ook soberder uit, net als het drogisterijpad.
Bron: retaildetail.eu

Polen: Dino Polska ziet like-for-like omzet in eerste helft met bijna een kwart stijgen
Retailer Dino Polska heeft een like-for-like omzetstijging van 23,3% gerapporteerd in de eerste helft van zijn boekjaar, dankzij het 'duidelijke productassortiment en de prijspositionering' van de groep, zei het bedrijf in een verklaring. De gerapporteerde omzet steeg met 38,3% ten opzichte van dezelfde periode vorig jaar tot € 2,7 mld, dankzij een snelle toename van het aantal winkels in het afgelopen jaar.
Bron: esmmagazine.com

Duitsland: Online supermarkt Picnic betreedt Hessen, Baden-Württemberg, Rijnland-Palts
Online supermarkt Picnic heeft zijn activiteiten uitgebreid naar Hessen, Baden-Württemberg en Rijnland-Palts in Duitsland. De stap volgt enkele weken nadat de online retailer zijn diensten lanceerde in Hamburg en Berlijn.
Bron: esmmagazine.com

Publicatiedatum: