Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Aifryer campagne tegen voedselverspilling

Op "Food Loss and Waste Day" heeft Versuni, het bedrijf achter de Philips Airfryer, een nationale campagne gelanceerd om voedselverspilling te bestrijden. Op deze dag deelde het bedrijf bij Utrecht Centraal Station lekkernijen uit aan passanten, bereid met in totaal 120 kilogram voedsel dat anders verloren zou gaan, zo schrijft Duurzaam Ondernemen

Foto: LinkedIn Versuni

Deze actie markeerde tevens het begin van een partnerschap tussen Versuni en de Stichting BuurtBuik. Versuni heeft Airfryers geschonken aan 14 BuurtBuik-locaties, waarmee de stichting tot eind 2023 maaltijden zal bereiden voor buurtbewoners, gebruikmakend van overschotten die Versuni ter beschikking stelt via Instock. Het afgelopen weekend werden de eerste maaltijden al gemaakt en uitgedeeld aan buurtbewoners, gebaseerd op 211 kilogram gered voedsel.

Klik hier voor het hele artikel in Duurzaam Ondernemen

Publicatiedatum: