Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
GfK Versrapport

Nettorama nummer 1 supermarkt in AGF, verschil met Lidl wordt groter

Dezelfde genomineerden als vorig jaar en ook dezelfde uitslag. Nettorama blijft Lidl op het gebied van AGF opnieuw voor, en er is meer verschil ontstaan tussen deze geduchte concurrenten om de AGF-bokaal uit het GfK-versrapport, zo meldt Distrifood.

Hoewel er geen zichtbare verschuivingen zijn is de uitslag veelzeggend. In dit jaarlijkse versrapport kwam Lidl de meeste keren als beste uit de bus op het gebied van AGF en daar bouwde de supermarkt slim haar imago omheen. Nettorama scoort ook altijd hoog, kwam drie jaar geleden langszij, haalde Lidl vorig jaar in en consolideert nu haar positie als nummer 1. Opmerkelijk is dat het onderlinge verschil tussen Nettorama en Lidl afgelopen jaar groter is geworden. In 2022 was het verschil 0,06 punt, dit jaar is dat gegroeid naar 0,19. Lidl moet aan de andere kant ook gaan oppassen, de derde plek is voor Poiesz en die zit Lidl op de hielen met een verschil in rapportcijfers van 0,02.

Score 2023 Score 2022
Nettorama 7,45 7,35
Lidl 7,26 7,29
Poiesz 7,24 7,17

Klik hier voor het hele artikel in Distrifood

Bron: Distrifood

Publicatiedatum: