Tholen – De moderne AGF-winkel legt zich steeds meer toe op het verwennen van klanten met versgemak en delicatessen. Veel winkeliers introduceren kaas, noten en breiden als dat aanslaat ook uit met andere delicatessen. Maar er zijn ook ondernemers die juist AGF in het assortiment opnemen, ziet Erik Postuma, van Postuma AGF. Boerderijwinkels zijn populair en ontwikkelen zich als een steeds belangrijker onderdeel binnen een boerenbedrijf. "We zien dat veel boerderijwinkels die bijvoorbeeld vlees, kaas en melk verkopen daar AGF aan willen toevoegen. Wanneer je dat goed invult, zorgt dat voor een toename aan terugkerende klanten waarvan het hele assortiment mee gaat profiteren."
Op de Foodspecialiteitenbeurs die onlangs werd gehouden speelde Postuma AGF zich dan ook in de picture met de gigantische groente- en fruitpiramide. Maar het was niet alleen om die reden interessant om mee te doen aan die beurs. Veel AGF-ondernemers kwamen een kijkje nemen op zoek naar bijzondere producten naast AGF. “We hebben heel veel van onze eigen klanten en relaties gezien, die konden we op deze manier ook verder inspireren en activeren”, legt Erik uit.
Team Postuma met in het midden (b) Frans Bolder
Dat de AGF-piramide werd opgebouwd, een behoorlijke klus waar een man of 7 aan werkte, is een lang gekoesterde wens van buitendienstadviseur Frans Bolder. “Hij liep al lange tijd met dit idee rond. Omdat hij binnen niet al te lange tijd afzwaait, wilden we die wens in vervulling laten gaan. Het is zijn laatste beurs en we wilden hem zijn feestje gunnen als een blijk van waardering wat hij voor ons en onze klanten heeft betekend”, besluit Erik.
V oor meer informatie:
Postuma AGF
Manenbergring 2
8271 RX IJsselmuiden
Tel: +31 (0)38 3370099
[email protected]
www.postuma.nl