Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Roeselare Award voor REO Veiling

De afdeling ‘communicatie & marketing’ van de REO Veiling heeft de Roeselare Award Communicatie 2023 gewonnen. De REO Veiling was als laureaat in mooi gezelschap. Zo werd verder bijvoorbeeld Patrick Lefevere, manager en patron van wielerploeg Soudal - Quick Step, geëerd met een Lifetime Achievement Award.

De REO Veiling is sinds haar oprichting op 20 juli 1942 gevestigd in Roeselare in de Belgische kustprovincie West-Vlaanderen. De centrumstad telt ongeveer 65.000 inwoners en ligt pal in de streek die ook wel bekend staat als Flanders Food Valley of de groentetuin van West-Europa. Roeselare is van oudsher ook een handelsstad en profileert zich bovendien als Rodenbachstad.

De jaarlijkse uitreiking van ‘Roeselare Awards’ geeft een podium aan sterk ondernemend Roeselare en zet de socio-economische dynamiek van de commercestad in de verf door lokale bedrijven, handelszaken en individuen te belonen die tijdens het voorbije jaar in het oog sprongen. Er worden awards uitgereikt in acht wedstrijdcategorieën en elke categorie heeft vijf finalisten die geselecteerd worden uit meerdere inschrijvingen. De awards worden finaal toegekend door een anonieme externe vakjury.

De ‘Roeselare Award Communicatie 2023’ werd uitgereikt aan de REO Veiling voor haar promotiecampagne waarbij kopers als ambassadeurs werden ingeschakeld om via de commercialisering van Tomabel-producten reclame te maken voor het kwaliteitslabel Tomabel bij hun eigen afnemers/klanten. Op basis van hun gerealiseerde omzetcijfer in een periode van drie maanden kwamen drie winnaars uit de bus: Starfresh Liège in Luik, Denaeghel in Brugge en Rotom in Sint-Katelijne-Waver.

Bij elke winnaar werd een kortfilmpje met bedrijfsvoorstelling opgenomen voor rekening van de REO Veiling en Tomabel. De drie winnaars maakten er dankbaar gebruik van om zich te presenteren bij hun bestaande en nieuwe klanten. Op die manier verspreidden zich tegelijk de naambekendheid en visibiliteit van het kwaliteitslabel Tomabel als een olievlek. De vakjury voor ‘Roeselare Award Communicatie 2023’ met vertegenwoordigers van twee communicatiebureaus was vooral gecharmeerd door de originaliteit en de creativiteit van het campagneconcept samen met de professionele filmopnames.

Presentatiefilmpje Rotom

Presentatiefilmpje Denaeghel

Presentatiefilmpje Starfresh Liège

Voor meer informatie:
REO Veiling
Oostnieuwkerksesteenweg 101
België – 8800 Roeselare
Tel. +32(0)51 23 12 11
[email protected]
www.reo.be

Publicatiedatum: