Na de succesvolle introductie van het consumentenmerk Trudi's van Fyffes afgelopen oktober, staat het bedrijf op het punt om de nieuwe merkcampagne te presenteren op Fruit Logistica. Deze activering belooft beursbezoekers een nieuwe ervaring te bieden.
Trudi's is gebaseerd op uitgebreid wereldwijd consumentenonderzoek, waarbij de wens van consumenten centraal staat om ervoor te zorgen dat de geconsumeerde vruchten ook een positieve bijdrage leveren aan gemeenschappen en het leven van degenen die betrokken zijn bij de teelt. Het bedrijf benadrukt dat hun slogan "Goed fruit, doet goed" een toewijding weerspiegelt aan het versterken van vrouwen, het bevorderen van kwaliteitsonderwijs en het verbeteren van voeding in de gemeenschappen waar de eigen boerderijen en leveranciersboerderijen van Fyffes actief zijn.
Deze week zal Fyffes in Berlijn strategische gesprekken voeren met zijn retailpartners. De focus ligt voornamelijk op het presenteren van de unieke waardepropositie van Trudi's, ondersteund door een doordachte go-to-marketstrategie en sterke marketingactiviteiten. Het doel is niet alleen om bewustwording bij consumenten te creƫren, maar ook om strategisch verkeer te genereren en de conversie voor Trudi's op de Europese markt te bevorderen.
De aanwezigheid van Fyffes op Fruit Logistica markeert een belangrijk moment voor het merk Trudi's, in lijn met het engagement van het bedrijf. Met dit dynamische initiatief streeft Fyffes ernaar om de positie van Trudi's als een nieuw consumentenmerk te versterken, dat niet alleen hoogwaardige producten aanbiedt, maar ook actief bijdraagt aan de verbetering van gemeenschappen wereldwijd.
Fyffes zal aanwezig zijn op Fruit Logistica in Berlijn in Hal 5.2, stand A30.
Voor meer informatie:
Raquel Sanchez
Fyffes
[email protected]
www.fyffes.com