Met een nieuwe website en brand movie lanceert Olympic Fruit vandaag haar nieuwe campagne: Be part of the Olympic Journey. Hiermee worden relaties uitgenodigd om mee op reis te gaan met Olympic Fruit. Letterlijk én figuurlijk.
De campagne is een volgende stap in het herpositioneringstraject van Olympic Fruit. "Twee jaar geleden zijn we begonnen met het inslaan van een nieuwe route voor Olympic Fruit. De afgelopen tijd hebben we vooral gefocust op het intern laden van de nieuwe positionering. Nu zijn we klaar om ook echt actief onze partners en klanten mee te nemen op onze reis", aldus Desmond Jas, Head of Olympic Fruit.
De campagne wordt vandaag gelanceerd, onder andere met een nieuwe website waar ook de nieuwe brand movie te vinden is. "Er waren uiteraard meerdere redenen om de website te vernieuwen, echter één belangrijke ervan is dat we niet alleen meer willen vertellen wát we als Olympic Fruit doen, maar ook vooral waaróm we het doen."
En die "waarom", die is nou juist zo belangrijk voor Olympic Fruit. "We hebben de nieuwe positionering geformuleerd aan de hand van het Golden Circle model van Simon Sinek. Het importeren en exporteren van fruit is wat we doen. Het ontdekken van de oneindige kansen in fruit om kleurrijke en betekenisvolle relaties voor generaties te bouwen, is waarom we het doen", licht Desmond toe.
'Be part of the Olympic Journey' luidt de titel van de campagne waarmee Olympic Fruit haar relaties in 2024 mee wil nemen in de nieuwe koers. "In 2024 gaan we onze klanten en partners uitnodigen en uitdagen om met ons mee op reis te gaan. Zowel letterlijk als figuurlijk. Hier ga je dus nog meer van horen de komende tijd!"
Voor meer informatie:
Loes Al
Olympic Food Group
Mob: +31(0)6 16 63 21 23
[email protected]
www.olympicfruit.com