Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Kees Stijger ziet promotiekansen

“Tour de France Femmes is hét visitekaartje voor Westland”

Kees Stijger heeft twee passies: tomaten en wielrennen. Als tuinder kweekt hij gele en oranje trostomaten, verwarmd met aardwarmte. In zijn vrije tijd is hij regelmatig op de racefiets te vinden. Ook geeft Kees trainingen aan de jeugd bij Wielervereniging Westland Wil Vooruit. Zo trainde hij zelfs Mylène de Zoete, de ambassadeur van Tour de France Femmes. Toen hij hoorde dat Tour de France Femmes 12 augustus naar Westland komt, ging zijn tuinders- en wielerhart sneller kloppen: "Dit is het moment om Westland op de kaart te zetten. Laten we met z'n allen laten zien wat we te bieden hebben aan mooie, gezonde producten."

Ideeën om Westland geel te laten kleuren
Kees heeft allerlei ideeën om met zijn tomaten Westland geel te laten kleuren op 12 augustus: "We hebben de horeca benaderd om een Tour de France Femmes menu met gele tomaten te maken. Zoals gele tomatensoep en -saus en bijvoorbeeld een pastasalade. Maar er zijn nog veel meer gerechten waar je gele tomaten in kan verwerken. We hebben ook contact met supermarkten om in die periode gele tomaten te gaan verkopen met het logo van Tour de France Femmes. En om vanuit de lucht een mooi beeld te krijgen gaan we in een weiland langs de route met 6000 tomaten een afbeelding van een fiets en wielrenshirt maken. Dit gaat een mooi plaatje opleveren."

"Samen Westland en onze gezonde producten op de kaart zetten"
"Het gaat mij natuurlijk niet alleen om het mooie plaatje. Wat ik belangrijk vind, is dat we laten zien dat we hier gezonde voeding produceren. Want met gezonde voeding word je minder snel ziek en presteer je beter. Dit is in het dagelijks leven, maar ook tijdens het sporten van belang. Daarom wil ik andere ondernemers oproepen om ook met leuke ideeën te komen. Om het Westland geel te laten kleuren met hun mooie, gezonde producten. En buiten gele groenten en fruit, hebben we hier natuurlijk ook gele bloemen. Hiermee kunnen we de route mooi omlijsten."

"Er zijn veel tuinders die in hun vrije tijd fietsen in Westland. Dus wat is er nu leuker," aldus de enthousiaste fietser, "dan tijdens Tour de Femmes je eigen producten te laten zien aan de hele wereld? Dus kijk naar kansen om je productnaamsbekendheid te geven en om samen Westland op de kaart te zetten. Tour de France Femmes door Westland is een visitekaartje eerste klas."

Publicatiedatum: