Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

AGF vooral in bewerkte vorm op PLMA

Tholen - Op 28 en 29 mei verwelkomde het Amsterdam RAI Convention Centre meer dan 17.000 bezoekers uit meer dan 125 landen, die allemaal benieuwd waren naar nieuwe trends in producten en verpakkingen van private labelproducenten.

PLMA's International World of Private Label Trade Show is, een ontmoetingsplaats voor retailers, inkopers, category managers en andere bezoekers die over de 43.500 m² beursvloer liepen om te zien wat de bijna 3.000 exposerende bedrijven uit 73 landen te bieden hadden. Een uitdagende taak, gezien het oppervlak van de beursvloer en de overvloed aan food en non-food exposanten 10% groter was dan vorig jaar.

Aardappelen, groenten en fruit waren er vooral in sap en diepgevroren vorm te vinden. Zo zien ze dat er in Europa een stijgende lijn is van shotjes. Vanuit de AGF-sector waren er ook een aantal spelers met versgekoelde producten. Ook de groei van convenience is waar de bedrijven op inspelen.

Klik hier voor de fotoreportage