Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Eventsuper brengt dagelijks vers fruit op festivals

Komende dagen een barst het los op LowLands, een mini-vakantie voor veel mensen die er 3 dagen lang kamperen. Ook de campingwinkel is er te vinden. Zeven jaar gelden richtten Jumbo-ondernemers Niek en Tijn Leussink het bedrijf Eventsuper op. Supermarkten op festivals is een nichewereld met veel kansen, zo stellen ze tegenover Distrifood. Eventsuper groeit hard, dit jaar staan ze op 16 festivals waar ze 300 vierkante meter festivalsupermarkt neerzetten. Dranken en bake-off zijn de hardlopers, het aandeel verse producten groeit echter ook. "Festivalgangers willen ook gezond eten. Dus wordt er elke dag vers fruit, maaltijdsalades en yoghurtjes geleverd. Daarnaast verkopen we sinds kort campingartikelen, zoals luchtbedden en tenten."

Mama's Maaltijden zijn er ook steeds vaker te vinden met poké bowls, salades, broodjes en wraps. Bovendien zijn ze vaste leverancier van maaltijden voor de crew.

Bron: Distrifood, Mama's Maaltijden

Publicatiedatum: