Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Albert Heijn introduceert AH Leefstijlcheck

Albert Heijn lanceert volgende week de AH Leefstijlcheck om klanten inspiratie te bieden voor een gezonde leefstijl. Na het invullen van de check verschijnt een leefstijlscore, met daaraan gekoppeld inzicht in waar kansen liggen voor verbetering. Klanten krijgen vervolgens een persoonlijk leefstijladvies en kunnen dan zelf aan de slag. Daarbij kunnen ze gebruikmaken van 12 leefstijlexperts, gezonde recepten en producten. De Leefstijlcheck is te vinden op AH.nl/leefstijl en in de AH app.

Terug in het ritme
De lancering van de AH Leefstijlcheck komt op het moment dat de zomervakantie weer voorbij is en veel mensen weer terug in een gezond ritme willen komen. Klanten die de Leefstijlcheck doen in de AH app of op Ah.nl/leefstijl krijgen binnen een paar minuten een overzicht van hoe ze slapen, eten, bewegen en ontspannen. Dit wordt direct gekoppeld aan een persoonlijk leefstijladvies, waaronder praktische tips, recepten, work-outs en coaching.

"Een gezonde leefstijl is belangrijk voor ons allemaal en we kunnen daar best wat hulp bij gebruiken", zegt Marit van Egmond, CEO van Albert Heijn. "We maken het onze klanten makkelijk om heel concreet verbeteringen aan te brengen. De AH Leefstijlcheck geeft je het nodige inzicht en wij hebben vervolgens alles in huis om je stap voor stap te helpen op weg naar een gezondere leefstijl."

Campagne 'Meer groente, meer vezels'
Tegelijk met de AH Leefstijlcheck start Albert Heijn de campagne 'Meer groente, meer vezels', met volop originele inspiratie en producten voor klanten om makkelijk voldoende groente en vezels te eten. Er is een breed assortiment van groentegemak met daarin vijf varianten 100% groentepasta, zoals lasagnebladen van pompoen, en het aanbod verspakketten is uitgebreid met vijf nieuwe opties. Een van de nieuwkomers is het Verspakket Volkoren hamsterpasta rode saus, met daarin voldoende vezels én 230 gram groente per persoon. Ook het broodassortiment is uitgebreid met volkoren en vezelrijke opties zoals de nieuwe volkoren mini appel-citroenbollen en het Les Pains Matisse-brood, dat dankzij hergebruik van granen uit brouwerijen extra veel smaak en vezels heeft.

Bron: Albert Heijn

Publicatiedatum: