Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Roy Peters, Sous Fresh Logistics:

“We breiden onze service verder uit naar foodserviceklanten”

Tholen - Venlo Verpakking & Verlading (VV&V) opereert sinds 1 april 2024 als zelfstandig bedrijf onder de nieuwe naam: Sous Fresh Logistics. "Met deze strategische verandering willen we onze klanten verder ontzorgen en de efficiƫntie in processen verbeteren", vertelt directeur Roy Peters van Sous Fresh en Sous Fresh Logistics. "De afgelopen jaren hebben we een sterke groei doorgemaakt, en met vertrouwen in onze klanten en markten hebben we ervoor gekozen om ons volledig te richten op het bieden van service aan onze klanten."

"Sinds 2016 heeft VV&V zich bewezen als een betrouwbare partner voor externe partijen. Nu is het moment gekomen om onze logistieke expertise nog prominenter te presenteren op de markt", vertelt Roy. "De nieuwe koers van Sous Fresh Logistics bouwt voort op de kernpunten die de basis vormen van het bedrijf. Onze strategische locatie, onze eigen vloot vrachtwagens, ons efficiƫnte orderpicksysteem en het hoge serviceniveau dat de foodservicebranche van ons verwacht, vormen onze belangrijkste unique selling points. We hebben ons afgevraagd hoe we deze punten kunnen benutten om een concurrentievoordeel te behalen."

"Wij fungeren als serviceprovider voor onze klanten, waarbij we hen volledig willen ontzorgen op het gebied van verse groenten en fruit. Daarbij zien we de vraag naar bewerkt product toenemen. Chef-koks zijn onder meer door de personeelstekorten steeds meer op zoek naar convenienceproducten en laten steeds meer producten gesneden binnenkomen. Als logistiek dienstverlener kunnen wij deze producten bundelen en onze klanten dagelijks voorzien van een breed assortiment aan verse waren."

"Als reactie op deze marktontwikkelingen introduceren we Sous Fresh Logistics als een nieuw logistiek concept. Hierbij combineren we de koelketen van onbewerkte groenten en fruit met die van bewerkte producten (convenience), zodat klanten gemakkelijker bewerkte producten aan hun assortiment kunnen toevoegen. Onze vrachtwagens, uitgerust met dubbele compartimenten en twee temperatuurzones, zorgen voor optimale temperatuurbeheersing tijdens het transport, en werken we met aangepaste celindelingen."

"We zijn enthousiast over de mogelijkheden die dit nieuwe initiatief biedt. Door ons serviceniveau te maximaliseren en ons te richten op innovatieve oplossingen, zijn we ervan overtuigd dat we onze positie in de foodservicebranche verder kunnen versterken. We hebben traditioneel een sterke positie in de Duitse horecagroothandel, maar zijn nu ook aan het uitbreiden naar andere Europese landen, omdat we internationaal nog aanzienlijke groeipotentie zien. Met deze scherpere focus verwachten we een nog sterkere groei," besluit Peters.

Voor meer informatie:
Roy Peters
Sous Fresh Logistics
Tel: +31 174 47 9701
[email protected]
www.sousfresh.com