Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Kaartverkoop Asia Fruit Logistica gestart

Ontmoet inkopers en leveranciers van hardfruit, verkrijg waardevolle inzichten, en ontdek geavanceerde producten en oplossingen op Asia Fruit Logistica 2024. Dit evenement in Azië, een essentieel onderdeel van de wereldwijde AGF-handelskalender, vindt plaats over minder dan drie weken.

Boek nu uw tickets voor Asia Fruit Logistica 2024 en maak u klaar om in contact te komen met sectorleiders van over de hele wereld. De online kaartverkoop eindigt op 30 augustus 2024 middernacht (Hong Kong tijd).

Meer dan 700 exposanten uit meer dan 40 verschillende landen en regio's tonen hun nieuwste producten en diensten op Asia Fruit Logistica 2024. Bezoekers kunnen zo'n 28 nationale of regionale paviljoens bekijken, waaronder voor het eerst paviljoens uit India, Indonesië, Kirgizië en Tanzania.

Azië is een opkomende exportmarkt voor Amerikaanse blauwe bessen en de US Highbush Blueberry Council kijkt er ook naar uit om nieuwe handelsmogelijkheden te ontdekken op Asia Fruit Logistica. "Ons doel is om de deelnemers te informeren over wat onze blauwe bessen zo uitzonderlijk maakt", zegt Kevin S Hamilton, vice-president wereldwijde marketing en communicatie. "We zullen hun gebruik in verschillende toepassingen promoten en nieuwe partnerschappen aangaan in de Aziatisch-Pacifische markt. We kijken er ook naar uit om van sectorgenoten te leren en in contact te komen met nieuwe en zich ontwikkelende markten."

Innovaties
Grote merken tonen een reeks spannende producten en innovaties op Asia Fruit Logistica. Fresh Del Monte zal zijn Del Monte Rubyglow ananassen tonen, die eerder dit jaar in China zijn gelanceerd na ongeveer 15 jaar onderzoek en ontwikkeling.

Naast het promoten van haar assortiment blauwe bessen, zal Sekoya een nieuwe dispenser voor blauwe bessen laten zien. "Het is een blikvanger en een nieuwe manier om blauwe bessen als snack op een hygiënische, handige en leuke manier te verkopen," aldus value chain en retail manager Hans Liekens.

Appelmerk Joya zal op Asia Fruit Logistica een nieuw logo en een nieuwe merkidentiteit onthullen, terwijl Pink Lady haar nieuwe merkpositionering zal delen, speciaal ontworpen om merkbetrokkenheid op te bouwen en haar klantenbestand in Azië uit te breiden.

Ga voor meer informatie over Asia Fruit Logistica naar www.asiafruitlogistica.com of neem per e-mail contact op met het organisatieteam: [email protected]

Voor meer informatie:
Susanne Tschenisch
Global Produce Events (HK) Co, Limited
Tel.: +49 30 3038 2295
[email protected]
www.asiafruitlogistica.com

Publicatiedatum: