Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

"Influencers bepalen steeds meer de populariteit van een product in de supermarkt"

"Het bekendste voorbeeld is natuurlijk Monica Geuze. Zij is zo'n grote influencer - ik ken er echt weinig van dat kaliber. Zij heeft ervoor gezorgd dat de Dubai-reep viral ging en nu overal in de supermarkt ligt. Dat is zo'n enorme TikTok-hit. En ze is er niet eens voor benaderd; ze is gewoon naar de bakker gegaan en besloot vervolgens dat die reep lekker is. Ze wordt daar niet voor betaald", zo vertelt 'Snackspert' Eke Bosman tegen Distrifood. Hij stelt dat influencers steeds vaker de populariteit van een product in de supermarkt bepalen. Lees hier meer.

Publicatiedatum: