Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Jumbo's overstap naar Everest betekent significante verandering van inkooplandschap

Jumbo schakelt steeds meer over naar inkoop via de grensoverschrijdende inkoopalliantie Everest. Everest heeft in korte tijd een aanzienlijk inkoopvolume opgebouwd en vertegenwoordigt voor meer dan €6 miljard aan handel, zo schrijft Distrifood. Met Edeka als drijvende kracht breidt Everest zijn invloed uit, niet alleen in levensmiddelen maar ook in vers en non-food, en zelfs tot in Azië. De stap van Jumbo naar Everest wordt algemeen erkend als een significante verandering in het inkooplandschap.

Bron: Distrifood

Publicatiedatum: