Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

VK: Aldi lanceert Back-to-School Fonds

Duitsland: Christina Rüter in managementteam van Alnatura
Biologische retailer Alnatura heeft Christina Rüter benoemd tot nieuwe managing director voor strategisch merkbeheer en productmanagement. Ze zal haar nieuwe functie op 1 oktober opnemen. Het managementteam van Alnatura bestaat momenteel uit zes leden.
Bron: esmmagazine.com

Grote verschillen in winkelgewoonten op de Balkan
Uit een nieuw onderzoek blijkt dat er opmerkelijke verschillen zijn tussen de winkelgewoonten van consumenten in Slovenië, Kroatië en Servië. Uit het onderzoek, dat werd uitgevoerd door Mediana Market en het Media Research Institute, bleek dat Servische consumenten het vaakst winkels bezoeken, waarbij 36% elke dag iets koopt. Slovenen en Kroaten daarentegen winkelen minder vaak, en de meesten bezoeken twee tot drie per week een supermarkt.
Bron: esmmagazine.com

Bedrijfsresultaat S Group op het niveau van vorig jaar
Het bedrijfsresultaat van S Group voor januari-juni was gebaseerd op een stijging van de verkoop en van het aantal klanten, en op een goed momentum, vooral in de supermarktbranche en bij S-Bank. Het totale bedrijfsresultaat (FAS) van de regionale coöperaties van S Groep, SOK en hun dochterondernemingen in januari-juni 2024 bedroeg €152 mln. De retailomzet, exclusief belastingen, van de regionale coöperaties, SOK en hun dochterondernemingen steeg in januari-juni met 1,1% en bedroeg in totaal bijna 7 miljard euro.
Bron: s-ryhma.fi

VK: Aldi lanceert Back-to-School Fonds om ouders te ondersteunen
Aldi heeft een Back-to-School Fonds gelanceerd om gezinnen te ondersteunen, omdat ongeveer driekwart (73%) van de ouders toegeeft dat ze zich zorgen maken over het dekken van de kosten aan het begin van het schooljaar. Als onderdeel van het fonds geeft de supermarkt gedurende de hele maand september £100 Aldi vouchers weg aan ouders om hen te helpen met de kosten van alledaagse benodigdheden na de terug-naar-school periode. Daarnaast doneert de supermarkt £20.000 aan goede doelen die gericht zijn op het ondersteunen van kinderen. Dit omvat scholen en kinderdagverblijven via hun community giving platform Neighbourly, om gezinnen die het het hardst nodig hebben van de eerste levensbehoeften te voorzien. Aldi heeft een langdurige samenwerking met Neighbourly als onderdeel van haar streven om verse, gezonde voeding voor iedereen toegankelijk te maken.
Bron: aldipresscentre.co.uk

Publicatiedatum: