Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Ananas in winkelwagentje nodigt uit tot flirten

In Spanje is op TikTok een trend ontstaan om te gaan "flirten" in de winkels van supermarktketen Mercadona. Het is niet moeilijk: ga tussen 19u en 20u, neem een ananas ondersteboven mee in je winkelwagentje en slenter door de wijnafdeling, waar je dan met je winkelwagentje tegen dat van een andere "deelnemer" botst als je die persoon wil laten zien of je hem of haar leuk vindt. Veel mensen hebben al een ananas in het wagentje gelegd, al komen die uiteindelijk bijna allemaal, zonder de kassa te passeren, weer terecht in de fruitafdeling.

Omdat de situatie uit de hand loopt, neemt de winkelketen nu uitzonderlijke maatregelen. Zo is op het TikTok-kanaal @24.horass een video geplaatst waarop te zien is hoe een werknemer een karretje vol ananassen naar het magazijn brengt net vóór 19u om te voorkomen dat het fruit voor andere doeleinden dan voor aankoop wordt gebruikt. De maatregel kan ook op begrip rekenen. "Als je een ananas neemt, koop hem dan op zijn minst", zo reageert iemand op TikTok.

Bron: elconfidencial.com

Publicatiedatum: