Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Kaufland opent webshop in Oostenrijk

VK: Brand verwoest vrachtwagens bij M&S depot
Een M&S depot is weer in bedrijf nadat er vorige week een brand uitbrak op een industrieterrein waarbij acht vrachtwagens uitbrandden. Een woordvoerder van M&S zei: "Al onze collega's zijn veilig, het depot zelf heeft geen vlam gevat en de werkzaamheden zijn eerder vanochtend hervat."
Bron: bbc.com

Retail verkopen in derde kwartaal tot nu toe 'teleurstellend', aldus ING
De afzet in de retail in de eurozone is tot nu toe 'teleurstellend' in het derde kwartaal van het jaar, met een bescheiden volumestijging van 0,1% in juli, wat erop wijst dat de sector 'blijft afvlakken', aldus een analist van ING.
Bron: esmmagazine.com

Kauflands marktplaats in Oostenrijk van start
Kaufland heeft de virtuele deuren van zijn marktplaats geopend in Oostenrijk, het eerste land waar het merk geen fysieke winkels heeft. Bij de lancering biedt Kaufland.at meer dan drie miljoen artikelen aan van drieduizend verschillende verkopers. Deze cijfers werden bekendgemaakt door Kaufland Global Marketplace, de 'alles-in-één oplossing' voor internationale verkooppartners, in een LinkedIn-post.
Bron: ecommercenews.eu

Ochama vergroot het gemak voor klanten in Frankrijk
Ochama, het Europese omnichannel retailmerk van JD.com, Inc. (ook bekend als JINGDONG), kondigde onlangs een uitbreiding aan van het netwerk van afhaalpunten in de regio Parijs om de efficiëntie van de afhandeling in heel Frankrijk te verbeteren.
Bron: jdcorporateblog.com

VK: John Lewis past prijsstrategie aan
Retailer John Lewis brengt vanaf maandag zijn prijsbelofte van altijd de goedkoopste te zijn terug, twee jaar nadat het deze belofte heeft laten varen. Het zal voor het eerst ook van toepassing zijn op online verkopen, terwijl het eerder alleen van toepassing was op winkelen in de winkel, en zal AI gebruiken om de prijzen van 25 top retailers te evenaren.
Bron: bbc.com

Nieuwe frisdrank op basis van champignons Zooz klaar voor lancering in VK
Een nieuwe alcoholvrije wellnessdrank, Zooz, debuteert op 5 september 2024 en introduceert een unieke drank op basis van champignons op de groeiende markt van alcoholvrije dranken en dranken met een laag alcoholpercentage.
Bron: theretailbulletin.com

VK: Tesco steunt nog eens 16 innovatieve nieuwe merken als onderdeel van 2024 Accelerator Programme
Tesco heeft zijn toewijding aan het promoten van spannende, diverse nieuwe merken vergroot door een tweede reeks producten te lanceren voor het 2024 Accelerator Programma. Voortbouwend op het succes van de vorige lichting, zullen zestien merken deelnemen aan het Tesco-initiatief, dat tot doel heeft kleine en trendgerichte merken bij Tesco te introduceren.
Bron: tescoplc.com