Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Marko Arends

🀩 Fantastisch… Wat een indrukwekkende winkel is Edeka Center | Harmeling! πŸ‡©πŸ‡ͺ
Met een sterke focus op vers, local, innovatie en aandacht op groeisegmenten weet EDEKA ZENTRALE Stiftung & Co. KG de lat hoog te leggen.

πŸƒ Deze ambitieuze invulling maakt het voor mij dΓ© favoriet tijdens mijn store format ronde in Duitsland. Absoluut een inspiratiebron voor de toekomst van hashtag#Retail.
πŸ‡ Sushi Eat Happy counter bij de ingang
πŸƒ Fantastische Fruit & Groente presentatie, versterkt met een groots visueel spektakel op de wand dat autoriteit claimt.
πŸ‡ Strakke duiding van afdelingen via witte tegelstructuur & zwarte belettering. Relevante Local invulling, 100% NRW, middels versproduct, POS communicatie, meubels & zeer sterk licht-plan voor optimale versuitstraling. Uit de Regio, Duurzaamheid communicatie.
πŸƒ Brood afdeling op centrale plek in de winkel (om 16.00uur waren de schappen echter deels uitverkocht), met direct aansluitend een…
πŸ‡ Professionele Kaas Vers afdeling met semi-open koelingen, bedieningscounter met speelse en uitnodigende presentatie, zelfbediening met overzichtelijke indeling.
πŸƒ Vlees & Worst afdeling met vakkundig bedieningspersoneel, specialiteiten met link naar Italiaanse Toscane origin bijvoorbeeld.
πŸ‡ Kleine en subtiele details als "Wir ❀️ Wein" houten kratjes geven sfeer en brengen je in food shopping mood.
πŸƒ Vis, Tapas, Olijven, Griekse spreads, Maaltijden sectie, hashtag#Bio, hashtag#Vegan, hashtag#PlantBased, Chips, Zoetwaren naast een strak gepresenteerde Bier afdeling.
πŸ‡ Complete Wijn afdeling met juiste beelden en belichting.
πŸƒ Brood & Banket hashtag#Convenience TakeAway counter additioneel bij verlaten van de winkel.
βœ… Kortom, deze top winkel straalt genieten, vers, kwaliteit en beleving uit, waar je blij van wordt. Zie ook voorgaande posts.

#accelerate #brandgrowth #innovation #format #foodretail #versplein #markthal #foodinspiratie #fmcg #edeka FNLI CBL (Centraal Bureau Levensmiddelenhandel)

Publicatiedatum: