π€© Fantastischβ¦ Wat een indrukwekkende winkel is Edeka Center | Harmeling! π©πͺ
Met een sterke focus op vers, local, innovatie en aandacht op groeisegmenten weet EDEKA ZENTRALE Stiftung & Co. KG de lat hoog te leggen.
π Deze ambitieuze invulling maakt het voor mij dΓ© favoriet tijdens mijn store format ronde in Duitsland. Absoluut een inspiratiebron voor de toekomst van hashtag#Retail.
π Sushi Eat Happy counter bij de ingang
π Fantastische Fruit & Groente presentatie, versterkt met een groots visueel spektakel op de wand dat autoriteit claimt.
π Strakke duiding van afdelingen via witte tegelstructuur & zwarte belettering. Relevante Local invulling, 100% NRW, middels versproduct, POS communicatie, meubels & zeer sterk licht-plan voor optimale versuitstraling. Uit de Regio, Duurzaamheid communicatie.
π Brood afdeling op centrale plek in de winkel (om 16.00uur waren de schappen echter deels uitverkocht), met direct aansluitend eenβ¦
π Professionele Kaas Vers afdeling met semi-open koelingen, bedieningscounter met speelse en uitnodigende presentatie, zelfbediening met overzichtelijke indeling.
π Vlees & Worst afdeling met vakkundig bedieningspersoneel, specialiteiten met link naar Italiaanse Toscane origin bijvoorbeeld.
π Kleine en subtiele details als "Wir β€οΈ Wein" houten kratjes geven sfeer en brengen je in food shopping mood.
π Vis, Tapas, Olijven, Griekse spreads, Maaltijden sectie, hashtag#Bio, hashtag#Vegan, hashtag#PlantBased, Chips, Zoetwaren naast een strak gepresenteerde Bier afdeling.
π Complete Wijn afdeling met juiste beelden en belichting.
π Brood & Banket hashtag#Convenience TakeAway counter additioneel bij verlaten van de winkel.
β
Kortom, deze top winkel straalt genieten, vers, kwaliteit en beleving uit, waar je blij van wordt. Zie ook voorgaande posts.
#accelerate #brandgrowth #innovation #format #foodretail #versplein #markthal #foodinspiratie #fmcg #edeka FNLI CBL (Centraal Bureau Levensmiddelenhandel)