Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Kanzi viert 20-jarig bestaan met gift-box

Het appelmerk Kanzi viert dit seizoen zijn 20 jarig bestaan. "Sinds de eerste commerciële oogst in 2004 heeft Kanzi zich ontwikkeld tot een synoniem voor kwaliteit en geweldige smaak, geliefd bij miljoenen consumenten wereldwijd dankzij de unieke, verfrissende zoetzure bite", aldus EFC, de rassenmanager van het appelmerk.

"De betrokkenheid en inzet van alle ketenpartners in de 'Kanzi-club' hebben een cruciale rol gespeeld in het succes van Kanzi. Deze multinationale club is een schoolvoorbeeld geworden van georganiseerde samenwerking binnen de agrifoodsector. Door deze samenwerking is Kanzi één van de favoriete appelen geworden in huishoudens over de hele wereld.

"Dankzij een gecontroleerd productieareaal, waarbij licenties alleen worden toegekend aan toonaangevende telersorganisaties in de belangrijkste appelteeltregio's, en dankzij teeltondersteuning op maat, is de club in staat geweest om een consistent hoge productkwaliteit te bereiken, wat heeft geresulteerd in een continu hoge consumentenvraag. Kanzi heeft een vaste plek veroverd in de winkelschappen van retailers op alle continenten. Jaarlijkse centraal georganiseerde en lokaal versterkte marketingcampagnes hebben geleid tot een sterke merkvoorkeur en een hoge merkbekendheid in deze markten."

"Na 20 jaar heeft het concept nog niets aan kracht ingeboet, zoals blijkt uit de voortdurende uitbreiding van de Kanzi-club via nieuwe partnerships. Deze internationale uitbreiding zorgt ervoor dat de unieke appelsoort, met zijn friszoete smaak en stevige, sappige textuur, in steeds meer landen wordt geteeld."

"Ter gelegenheid van het 20-jarig bestaan trapt Kanzi internationaal het nieuwe seizoen af met een speciale, pan-Europese activatie. Bezoekers van de www.Kanziapple.com website kunnen iemand verrassen met een speciale Kanzi 20 Years gift-box. Dit leuke cadeau bevat niet alleen een Kanzi appel voor wat positieve energie, maar ook een persoonlijke boodschap van de afzender. Als je vriend(in) bijvoorbeeld wat extra energie kan gebruiken voor zijn of haar schoolexamens, kun je jouw persoonlijke boodschap inspreken via de Kanzi -website, het adres van je vriend(in) invoeren en Kanzi doet de rest."

De gift-box en de bijbehorende Kanzi 20 Jaar communicatie vormen de kern van het jubileumplan. Een breed scala aan Europese influencers zal consumenten activeren, terwijl gerichte online reclame de zichtbaarheid van het merk verder zal vergroten. Daarnaast zal een uitgebreide contentmarketingstrategie tijdens het jubileumjaar terugblikken op de vele mijlpalen en hoogtepunten van het merk Kanzi in de afgelopen 20 jaar.

Tot slot zullen landspecifieke marketingcampagnes de pan-Europese campagne verder versterken. De marketingteams van de Europese Kanzi-telerscoöperaties zetten een uitgebreide mix van radio, tv, sponsoring van evenementen, PR, online, sampling en retailcommunicatie in om een echte 360-graden campagne te creëren met lokale relevantie in elke markt.

"Het geschatte oogstvolume in Europa voor het komende seizoen is in lijn met de verwachtingen. De uitdagende groeiomstandigheden lijken geen significante invloed te hebben gehad op de kwaliteit van het geoogste fruit. De kwaliteit van de appels, zowel qua smaak als uiterlijk, wordt als bijzonder goed omschreven. De aangesloten telersorganisaties zijn dan ook zeer positief over het komende jubileumjaar.

De Europese marketingcampagne van Kanzi start op 23 september.

Voor meer informatie:
Jan Willem Verloop
EFC
Tel.: +32 475 63 02 55
[email protected]
www.kanziapple.com

Publicatiedatum: