Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

RBK Group organiseert Customer Experience Event

Op donderdag 12 september 2024 verwelkomde de RBK Group klanten en partners bij Westfort Vleesproducten voor het Customer Experience Event. Dit evenement markeerde een mijlpaal in de 30-jarige samenwerking tussen RBK en Westfort en bood een platform voor het versterken van relaties, het delen van kennis en het verkennen van oplossingen voor actuele uitdagingen in de foodindustrie.

De dag begon met een exclusieve rondleiding door de indrukwekkende faciliteiten van Westfort. Tijdens het hoofdprogramma, bestaande uit zes sprekerssessies onder leiding van dagvoorzitter Hadassah de Boer, stond het thema: 'Optimaliseer processen, verlaag energiekosten en blijf koel' centraal.

De deelnemers, afkomstig uit diverse sectoren van de voedingsmiddelenindustrie, zoals: AGF, Vlees, Vega, Vis, Brood en Banket en meer, kregen waardevolle inzichten van een reeks deskundige sprekers. Robbert van 't Hof (CEO Westfort), Raymond Cohen (Building Infrastructure lead Picnic) en Eva Jansen (Founder Incubaker) bespraken onderwerpen als procesoptimalisatie, energiebesparing en de nieuwste trends en ontwikkelingen. Daarnaast presenteerden RBK-experts Peter Harmens (CEO) en Glenn Bainathsah (Manager Sales & Marketing) de missie en visie van RBK en de resultaten van het onlangs uitgevoerde klantentevredenheidsonderzoek. Theo Vliek (Sales Director & autoriteit op het gebied van koeling en gekoeld bouwen) leverde waardevolle inzichten in duurzaam ontwerpen aan de hand van praktijkcases en Marc ter Horst (Delivery Manager) schetste de verwachte toekomstige ontwikkelingen binnen de RBK Group.

RBK is trots op de succesvolle uitvoering van dit evenement en bedankt alle sprekers en deelnemers voor hun bijdrage. "We blijven ons richten op het ontwikkelen van innovatieve oplossingen die onze klanten helpen duurzaam te groeien, hun concurrentiepositie te versterken en toekomstbestendig(er) te worden. We kijken ernaar uit om in de toekomst opnieuw samen te komen, kennis te delen en gezamenlijk verdere stappen te zetten.''

Voor meer informatie:​
Glenn Bainathsah
RBK
Munsterstraat 9
7418 EV Deventer
Tel: +31 (0)570 680 100
[email protected]
www.rbk.nl

Publicatiedatum: