Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Migo trapt nieuwe seizoen af met consumentencampagne

Met de komst van de nieuwe oogst gaat Migo het nieuwe seizoen in met een krachtige consumentencampagne in verschillende belangrijke markten in Europa. "Dankzij het zonnige en warme weer in de tweede helft van de zomer is de nieuwe oogst Migo peren van goede kwaliteit en smaak. Daarom zijn de vooruitzichten voor het komende verkoopseizoen positief", aldus EFC CV, de variëteitenmanager van Migo.

Consumentencampagne in belangrijke markten
Om het nieuwe seizoen in te luiden, de merkbekendheid te vergroten en trial te stimuleren, heeft Migo een landoverstijgende marketingcampagne ontwikkeld. In Duitsland bijvoorbeeld heeft Migo gekozen voor een 360°-aanpak, beginnend met street sampling in verschillende grote steden. In combinatie met een uitgebreide outdoorcampagne zorgt dit voor extra zichtbaarheid en merkbekendheid, maar ook voor de mogelijkheid om de knapperige en zoete smaak van een Migo-peer te ervaren. Daarnaast zullen online influencers de unieke producteigenschappen van de Migo-peer communiceren en benadrukken. Met deze aanpak bereikt Migo consumenten op meerdere contactmomenten.

In andere belangrijke markten ligt de nadruk op het proeven van het product. In Zweden bijvoorbeeld organiseert Migo een reeks instore proeverijen waar consumenten de knapperige en niet druipende peer kunnen proeven en een gratis Migo-boodschappentas ontvangen. Voor extra naamsbekendheid en zichtbaarheid worden de winkeldemonstraties ondersteund door instore TV en een inspirerende online campagne.

Migo is een knapperige maar zoete peer die overal gegeten kan worden. Ze combineert het gemak van een appel met de intense smaak van een peer. Variëteitenmanager EFC positioneert de Migo-peer als het beste van twee werelden. Pakkende claims zoals 'kraakt als een appel, smaakt als een peer' of 'handig op kantoor: druipt niet op je toetsenbord' zullen worden gebruikt in de communicatie om de aankoop van deze 'lekker knapperige' snack te stimuleren.

Voor meer informatie
EFC
[email protected]
www.migopear.com

Publicatiedatum: