Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Tom Peeters, Crisp:

"Een supermarkt vind ik een onprettig idee"

"In termen van functie concurreren we met die van een supermarkt. Maar een supermarkt vind ik een onprettig idee. Je legt bederfelijk voedsel op een fysieke plek neer en wacht tot mensen het kopen. Hoe wij werken lijkt veel meer op een techplatform, in combinatie met een foodbedrijf. We hebben heel veel kennis in huis over onze producten, die we door kunnen geven aan de klant", zegt Tom Peeters van Crisp in gesprek met de Volkskrant. Hij vindt dat zijn bedrijf ver af staat van het concept van de traditionele supermarkt. Lees hier meer.

Publicatiedatum: