Bako Sweet onthult zijn nieuwste innovaties op de Global Produce and Floral Show. Bezoekers kunnen daar een eerste blik werpen op Bako's nieuwe White en Purple Single Sweets en meer te weten komen over de visie van het merk op de toekomst van zoete aardappel kopen en consumeren.
Bako's nieuwe witte en paarse Single Sweets zullen tijdens de beurs worden onthuld. De Single Sweets zijn grondig gewassen, schoongemaakt en klaar voor de magnetron om op te eten en van te genieten.
Een van de initiatieven van Bako Sweet is het promoten van hartgezondheid. Dit is bedoeld om consumenten vanaf het begin te betrekken en een blijvende impact te hebben. Het merk biedt al lange tijd producten aan die goed zijn voor het hart en is trots op het Heart-Check certificaat van het Amerikaanse Rode Kruis. Dit certificaat onderstreept de natuurlijke gezondheidsvoordelen van zoete aardappelen en helpt mensen bij het maken van gezonde keuzes tijdens het winkelen.
Om retailers te ondersteunen rolt het merk vanaf januari 2025 nieuwe merchandising displays uit. Daarnaast brengt het in februari warmroze en lichtroze verpakkingen uit voor zijn zoete aardappelen in het kader van de Heart Health Month, een opvallende visuele aanwijzing voor het winkelend publiek dat op zoek is naar voedzame producten die ook goed voor het hart zijn.
Het merk rolt tegen januari 2025 nieuwe merchandising display bakken uit, zodat winkels goed voorbereid zijn op de toestroom van gezondheidsbewuste shoppers.
"We zijn enthousiast om onze nieuwe Single Sweets en initiatieven voor hartgezondheid te laten zien op de Global Produce and Floral Show," zegt Susan Noritake, verkoopdirecteur van Bako Sweet. "Wij denken dat de toekomstige consument van zoete aardappelen meer wil dan alleen een lekkere smaak - ze willen producten die passen bij hun waarden, zoals hartgezondheid, gemak of innovatie."
Bezoekers kunnen Bako Sweet bezoeken op stand #B1553.
Voor meer informatie:
Bako Sweet
Tel: +1 661 858 1075 x818
[email protected]
www.bakosweet.com