Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

METRO dochter lanceert online portaal voor horeca

VK: Tesco levert dit jaar £4mln aan groenten en fruit aan 400 scholen
Tesco gaat 4 miljoen pond investeren in een nieuw programma om duizenden jongeren elke dag op school groenten en fruit te geven. Tesco Fruit & Veg for Schools, dat is ontwikkeld in samenwerking met de British Nutrition Foundation, zal geld beschikbaar stellen voor 140.000 leerlingen om ten minste één stuk fruit of groente per dag te krijgen, zodat hun eetpatroon een gezonde en voedzame boost krijgt.
Bron: tescoplc.com

Finse coöperatieve retailer S Group zet digitale oplossing van Pricer in meer dan 100 extra winkels in
Binnen een raamovereenkomst met een looptijd van vijf jaar, getekend in 2023, en na de implementatie van de 300 oorspronkelijk geplande winkels in het afgelopen jaar, is de Finse retailer S Group overgegaan op de volgende golf van installaties van Pricer's in-store communicatie- en automatiseringsoplossing. Meer dan 100 winkels zullen in de eerste helft van 2025 worden uitgerust.
Bron: retailtechinnovationhub.com

VK: Omzetgroei voedingsmiddelen 'zwakt af' in september na nat weer
Volgens de laatste British Retail Consortium (BRC)-KPMG retail sales monitor is de omzetgroei van voedingsmiddelen in september afgezwakt als gevolg van het natte weer. In de drie maanden tot september steeg de verkoop van voedingsmiddelen met 3,1% op jaarbasis, maar dit was tegen een groei van 7,4% in september 2023 en onder het 12-maands gemiddelde van 4,4%.
Bron: grocerygazette.co.uk

VK: Morrisons lanceert wervingscampagne voor Kerst
Morrisons is op zoek gegaan naar 3.000 extra collega's voor haar winkels, productielocaties en logistieke activiteiten in het hele land om te voldoen aan de toegenomen vraag tijdens de drukke kerstperiode.
Bron: morrisons-corporate.com

DISH Dine': METRO dochteronderneming lanceert nieuw online portaal voor horeca
METRO's dochteronderneming DISH, die in 16 landen online diensten aanbiedt voor de digitalisering van de horeca, breidt haar aanbod uit en lanceert een eigen zoekportaal, DISH Dine. DISH Dine start in Duitsland als pilotmarkt met meer dan 30.000 beursgenoteerde horecabedrijven die de DISH-tools al gebruiken.
Bron: newsroom.metroag.de

Publicatiedatum: