Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Eurocash richt retail inkoopgroep Równi w Biznesie op

Nieuwe CEO voor Colruyt Group in Frankrijk
Colruyt Group benoemt Christophe Garcia, voormalig algemeen directeur van Match en Smatch in België, tot algemeen directeur voor zijn activiteiten in Frankrijk. Hij volgt Bart De Schutter op, die met pensioen gaat.
Bron: retaildetail.eu

VK: Aldi onthult kerstassortiment voor 2024
Consumenten zullen blij zijn te horen dat Aldi deze Kerst heeft geïnvesteerd in zijn steeds groeiende veganistische en vegetarische assortiment. Degenen die het vleesvrij willen houden tijdens de feestdagen kunnen de nieuwe Specially Selected Roasted Vegetable Snowflake (£4,99, 400g) kopen. Deze zit boordevol flespompoen, kastanjes, cranberry's en pompoenpitten en is gegarneerd met een kastanjekruim en glühwein. Shoppers kunnen ook kiezen voor het nieuwe Speciaal Geselecteerde Regenboog Groenten Pakket (£4,99, 450g), met gekruide lagen spinazie, broccoli, geroosterde flespompoen en gestoofde rode kool met een rijke champignon en cranberry duxelle die met de hand is verpakt in een knapperig en goudkleurig deeg.
Bron: aldipresscentre.nl

Polen: Eurocash richt retail inkoopgroep Równi w Biznesie op
Eurocash Group heeft een inkoopgroep voor de retail opgericht - Równi w Biznesie - om klanten kwaliteitsproducten en redelijke prijzen te kunnen bieden. Alle bedrijven die retailketens exploiteren die verbonden zijn met de Eurocash Group hebben een verklaring ondertekend om lid te worden van de inkoopgroep, aldus het bedrijf. In totaal omvat het ongeveer 15.500 franchise- en partnerverkooppunten, of wel een vierde van alle supermarkten in Polen, exclusief speciaalzaken en benzinestations.
Bron: esmmagazine.com

VK: Waitrose werkt samen met Just Eat om gemaksambities op te voeren
Waitrose is een meerjarige samenwerking aangegaan met Just Eat, het grootste bezorgnetwerk van het land, om haar aanwezigheid in de retail en gemakssector uit te breiden. In de komende weken zullen miljoenen klanten van Just Eat hun favoriete eten en drinken binnen 30 minuten of minder kunnen bestellen bij 229 Waitrose-vestigingen in heel het VK. Birmingham, Glasgow, Londen en Manchester behoren tot de locaties waar de samenwerking deze week van start is gegaan.
Bron: johnlewispartnership.media

Sodexo's net-zero strategie voor ketenbetrokkenheid wint twee topprijzen op het gebied van duurzaamheid
Sodexo VK & Ireland's vooruitdenkende en samenwerkende net zero strategie voor het betrekken van de keten is bekroond met twee prestigieuze nationale prijzen voor uitmuntendheid op het gebied van duurzaamheid, de Reuters Sustainability Awards en de National Sustainability Awards.
Bron: uk.sodexo.com

VK: Aldi kondigt wervingscampagne voor Kerst 2024 aan
Aldi is van plan om 3.500 winkelmedewerkers aan te nemen in de aanloop naar Kerst, nu de supermarkt zich opmaakt voor de feestdagen. Met een breed scala aan vaste functies is Aldi op zoek naar teamleden die kunnen helpen met het aanvullen van de voorraad, het helpen van klanten en het handhaven van de hoge servicenormen tijdens de feestdagen en daarna.
Bron: aldipresscentre.co.uk

Lidl gaat zijn merk opnieuw lanceren in de VS
Lidl zal volgende week zijn merk opnieuw lanceren in de Verenigde Staten in een poging van de Duitse discountwinkelketen om zijn naamsbekendheid te verbeteren na jaren van problemen om momentum op te bouwen aan deze kant van de Atlantische Oceaan, aldus een topman van de Amerikaanse divisie van het bedrijf. De marketingcampagne, met de slogan "The Super-est Market", vertegenwoordigt de grootste investering die de retailer heeft gedaan in het opbouwen van zijn merk in de VS sinds het in dit land is gearriveerd, zei Lidl US Chief Customer Officer Frank Kerr tijdens een paneldag op Groceryshop. De campagne start op 16 oktober, zei Kerr na afloop van de sessie.
Bron: grocerydive.com

Publicatiedatum: