Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Roadshow en opvallende outdoor campagne luiden het nieuwe Migo-seizoen in Duitsland in

Om consumenten te informeren dat de nieuwe perenoogst in Duitsland is gearriveerd, organiseert Migo sampling activiteiten en een outdoor reclamecampagne in verschillende grote steden.

De roadshow startte op 4 oktober in Düsseldorf. Het Migo-team deelde ruim 1.600 peren en flyers uit langs de oevers van de Rijn en in het historische stadscentrum om de nieuwe oogst onder de aandacht te brengen.

Uitgerust met een opvallende bolderkar ging het team de straat op om de voordelen van de Migo-peer te promoten. De Migo-peer is de "peer 2.0", omdat zij de knapperigheid van een appel combineert met de zoete smaak van een peer.

Daarnaast zorgen grote posters in metrostations met pakkende slogans als "Maakt elke appel jaloers" en "Handig op kantoor: druipt niet op je toetsenbord" voor extra zichtbaarheid en merkbekendheid voor Migo.

De roadshow werd voortgezet in andere grote Duitse steden: Frankfurt, Hannover en in de Duitse hoofdstad Berlijn, waar nog meer Migo-fans werden gewonnen. In deze en andere steden werden ook opvallende posters opgehangen in diverse metrostations en op andere centrale locaties.

De Migo-campagne wordt nu online voortgezet, waarbij gebruik wordt gemaakt van user-generated content op sociale media. De campagne benadrukt de voordelen van het product in alledaagse situaties.

Voor meer informatie:
www.migopear.com

Publicatiedatum: