Om consumenten te informeren dat de nieuwe perenoogst in Duitsland is gearriveerd, organiseert Migo sampling activiteiten en een outdoor reclamecampagne in verschillende grote steden.
De roadshow startte op 4 oktober in Düsseldorf. Het Migo-team deelde ruim 1.600 peren en flyers uit langs de oevers van de Rijn en in het historische stadscentrum om de nieuwe oogst onder de aandacht te brengen.
Uitgerust met een opvallende bolderkar ging het team de straat op om de voordelen van de Migo-peer te promoten. De Migo-peer is de "peer 2.0", omdat zij de knapperigheid van een appel combineert met de zoete smaak van een peer.
Daarnaast zorgen grote posters in metrostations met pakkende slogans als "Maakt elke appel jaloers" en "Handig op kantoor: druipt niet op je toetsenbord" voor extra zichtbaarheid en merkbekendheid voor Migo.
De roadshow werd voortgezet in andere grote Duitse steden: Frankfurt, Hannover en in de Duitse hoofdstad Berlijn, waar nog meer Migo-fans werden gewonnen. In deze en andere steden werden ook opvallende posters opgehangen in diverse metrostations en op andere centrale locaties.
De Migo-campagne wordt nu online voortgezet, waarbij gebruik wordt gemaakt van user-generated content op sociale media. De campagne benadrukt de voordelen van het product in alledaagse situaties.
Voor meer informatie:
www.migopear.com