Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Specialisten in hardfruit en meloenen versterken team TripleF Fruit

Tholen – Sinds de oprichting in 2013 door Matthijs Nijhoff heeft TripleF Fruit zich ontwikkeld tot een overzeese fruitimporteur, gespecialiseerd in hard-, steen- en zachtfruit. Met de komst van Raymond Roest en Frank Ocampo wordt de solide basis verder versterkt en uitgebreid.


Raymond Roest, Aline Nijhoff en Matthijs Nijhoff, Frank Ocampo en Marvin Gerris van TripleF Fruit tijdens de Fruit Attraction

"Raymond Roest heeft maar liefst twintig jaar een eigen sorteer- en pakstation gerund en we werken al meer dan vijftien jaar nauw samen," vertelt Matthijs Nijhoff, oprichter van TripleF Fruit. "Zijn ondernemerservaring, brede netwerk van telers en uitgebreide kennis van het verpakkingsproces zullen een grote bijdrage leveren aan de verdere groei en diversificatie van TripleF Fruit. Bovendien zal Raymond ons overzeese hardfruitaanbod commercieel ondersteunen, wat een belangrijk onderdeel van onze bedrijfsvoering is."

Ook Frank Ocampo is geen onbekende voor TripleF Fruit en de overzeese fruitindustrie. Hij heeft meer dan 15 jaar ervaring in de branche en heeft altijd nauw samengewerkt met diverse overzeese leveranciers en klanten in alle segmenten. "Frank onderhoudt als meloenenexpert sterke relaties met telers in de meloenensector op mondiaal niveau. Zijn merk, Franky's Choice, staat garant voor kwaliteit die verder gaat dan alleen de meloen. Door jarenlange nauwe samenwerking met zaadveredelingsbedrijven en meloentelers wereldwijd is de meloen door hem verder uitgegroeid tot een categorieproduct op rassen/variëteiten niveau. Dit vormt een waardevolle aanvulling op ons huidige assortiment van overzees fruit," aldus Matthijs Nijhoff.

"Het overzeese meloenenseizoen, dat loopt van week 35 tot week 20, sluit naadloos aan bij het bestaande aanbod van overzees hardfruit, steenfruit en blauwe bessen en biedt nieuwe commerciële mogelijkheden. Door nauw in te spelen op de wensen van consumenten en ons hierin te specialiseren, blijven we ons positioneren als strategische partner voor zowel onze klanten als telers. Met ons uitgebreide meloenenassortiment, waarmee we jaarrond meloenen en watermeloenen kunnen aanbieden, versterken we deze positie verder. Naast productkennis brengen Frank en Raymond ook collegialiteit en expertise in inkoop en verkoop mee. Beiden zullen een belangrijke rol spelen in de verdere ontwikkeling en strategie van ons overzeese fruitaanbod waarbij telers en klanten centraal staan", besluit Matthijs.

Voor meer informatie:
TripleF Fruit
Watermolenweg 6
4191 PN Geldermalsen
Tel.: +31 88 185 10 00
[email protected]
[email protected]
www.tripleffruit.com