Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

De geheime code van rode paprika's in supermarkten

Er is een trend ontstaan in supermarkten waarbij mensen rode paprika's in hun winkelwagentje gebruiken als signaal voor het zoeken naar buitenechtelijke ontmoetingen. Deze methode, die bekend staat als de 'paprika code', werd onthuld in een online forum op een datingsite voor getrouwde mensen die op zoek zijn naar affaires. De techniek bestaat uit het plaatsen van twee rode paprika's in het winkelwagentje met de steel naar beneden, beschreven als een "geheime handdruk, maar dan met groenten".

Het oorspronkelijke bericht op het forum benadrukte de supermarkt als een onvermoede locatie voor het initiƫren van dergelijke ontmoetingen, waarbij werd gesuggereerd dat de wekelijkse boodschappen zouden kunnen leiden tot "iets veel meer... zinderend". De poster ging verder in op de mogelijkheid van een heimelijk signaal onder ingewijden, dat zou kunnen leiden tot een connectie die wordt aangewakkerd door de aanwezigheid van de paprika's in iemands winkelwagentje.

Feedback op het forum gaf aan dat sommigen deze methode hebben geprobeerd, waarbij een VK Tesco shopper een ervaring deelde van een ontmoeting op een vrijdagavond, hoewel het niet leidde tot een match. Het onderwerp heeft veel aandacht gekregen op het forum, wat duidt op een mix van nieuwsgierigheid en amusement onder de deelnemers.

Jessica Leoni, die sprak voor Illicit Encounters, gaf commentaar op de trend en merkte het onconventionele gebruik op van groenten als signalen in de supermarkt. Ze merkte op dat de situatie nieuw is en suggereerde dat als de trend doorzet, het een onverwacht element zou kunnen toevoegen aan het winkelen in de supermarkt.

Bron: indy100

Publicatiedatum: