Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

AGF kunstig uitgestald bij Intermarché

Voor de wedstrijd "Talent voor groenten en fruit" georganiseerd door InterFEL, hebben Christophe Burgun en zijn team alles uit de kast gehaald om de groente- en fruitafdeling in de Intermarché in de Franse gemeente Sarreguemines in de schijnwerpers te zetten. Hoewel de schappen er het hele jaar door verzorgd en aantrekkelijk bij liggen, werd voor de wedstrijd alles uit de kas gehaald.




"Mijn oudste medewerker is hier in februari begonnen, de jongste is vorige maand aangekomen. Ze hebben fantastisch werk geleverd. Er is niet alleen veel tijd geïnvesteerd in het opzetten van de winkel, maar ook in het zoeken naar ultraverse, seizoensgebonden en originele producten."

"We hebben veel tijd gestoken in het trainen en ondersteunen van dit jonge team, dat natuurlijk opgeleid moest worden, terwijl we ze ook wat vrijheid willen geven, zodat ze hun creativiteit kunnen botvieren. Het was een uitdaging, maar we zijn erg blij met het resultaat," zegt Christophe Burgun, hoofd van de groente- en fruitafdeling van de winkel.

Wat de seizoensproducten betreft, is de herfst natuurlijk het hoofdthema van deze theatrale display. "Het is eigenlijk het meest inspirerende seizoen. Het biedt diversiteit en producten in flamboyante kleuren. We hebben verschillende hoeken ingericht, waaronder pompoenen, ouderwetse groenten en wilde paddenstoelen, maar ook een zone gewijd aan lokale producten die in de Elzas worden geteeld en nog een andere met laaggeprijsde producten, om niemand over het hoofd te zien."

"Sinds de opening vorige week dinsdag hebben we veel respons gekregen. Ik heb nog nooit zoveel complimenten van klanten gehad op één dag. In tegenstelling tot displays in het gangpad, die soms meer doen denken aan een schilderij dan aan een verkoopstal en waar klanten bang zijn om het 'kunstwerk' te verknoeien, vinden ze het hier makkelijker om de uitgestalde groenten en fruit in het boodschappenmandje te leggen. Ze zijn niet bang om het te bederven, omdat het om het hele assortiment gaat. Ze geven ook niet de voorkeur aan bepaalde producten boven andere, wat in dit geval echt een positief effect heeft op de verkoop."

Voor meer informatie:
Christophe Burgun
Intermarché
https://www.intermarche.com/