Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Chiquita's foute-sweater-campagne zet banaan in de kijker

Chiquita introduceert haar Yellow Holidays Giveaway, waarmee het seizoen wordt ingeluid met een initiatief op Instagram van 20 november tot 9 december. Deelnemers worden uitgenodigd om Chiquita's Instagram te volgen, de hashtag #yellowholidays te gebruiken en zich te houden aan de DM-instructies om kans te maken op een Chiquita Ugly Sweater. Deze exclusieve sweaters, er zijn er slechts 1.000, bevatten Chiquita's unieke kijk op het traditionele ugly sweater-concept.

Juliana Furlan, Directeur Marketing voor Chiquita Noord-Amerika, benadrukt dat de campagne Yellow Holidays van Chiquita, die samenvalt met de feestdagen, draait om het bevorderen van gemeenschapsbetrokkenheid en het verspreiden van wat vrolijkheid. Het doel is om mensen samen te brengen door middel van feestelijke inhoud en het delen van vakantiemomenten via de hashtag #yellowholidays. De campagne wordt afgesloten op 20 december, de Nationale Dag van de Foute Truien, waarbij deelnemers hun Chiquita-truien kunnen showen en ze worden aangemoedigd om hun feestelijke ervaringen te delen.

Bron: Cision

Publicatiedatum: