Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

"Conserven is een stabiele, maar niet snel groeiende categorie"

De populariteit van conserven is wisselend, zo schrijft De Levensmiddelenkrant. Zij gingen in gesprek met Han Bouwens (Albert Heijn) en Marco Meeuwsen (Plus), die merken dat conserven een stabiele, maar niet snel groeiende categorie is. Het gemak en de lange houdbaarheid blijven aantrekkelijke eigenschappen voor consumenten, vooral in tijden van crisis, zoals tijdens corona. De belangrijkste productgroepen zijn vlees-, vis-, groenten- en fruitconserven. Jongere generaties kiezen vaker voor verse producten, terwijl oudere klanten trouw blijven aan conserven. Lees hier meer.

Publicatiedatum: