Data & Insightsbureau Hiiper kondigt een samenwerking aan met Marco Maatman, mede-oprichter van supermarktKOMPAS. Met deze samenwerking brengen Hiiper en supermarktKOMPAS hun eigen benaderingen samen. Hiiper biedt inzicht via kassabondata en banktransacties, terwijl supermarktKOMPAS klantbeoordelingen en loyaliteitsscores toevoegt. Deze combinatie biedt een breder perspectief op klantgedrag en marktontwikkelingen. "Hiiper heeft nl. ook voor alles rondom AGF heel veel relevante en unieke inzichten", aldus Marco Maatman.
"De aanvulling van Marco en supermarktKOMPAS op ons werkveld is een belangrijke stap," zegt Joep Smeets, Managing Director van Hiiper. "We hebben in eerdere projecten al ervaren hoe goed onze aanpakken op elkaar aansluiten."
Marco Maatman kijkt eveneens uit naar de samenwerking: "Door onze krachten te bundelen, kunnen we klanten een completer beeld bieden en onze expertise naar nieuwe branches uitbreiden. Met supermarktKOMPAS zetten we al flinke stappen, en met de samenwerking met Hiiper versnellen we deze groei."
De samenwerking onderstreept de ambitie van beide partijen om nationaal en internationaal verder te groeien.