Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Dirk en Nettorama opnieuw winnaars Kerstrapport YouGov

Dirk en Nettorama zijn na winst in de zomer wederom uitgeroepen tot winnaars van het consumentenonderzoek van YouGov. Beide formules wisten hun koppositie uit het Zomerrapport te behouden in het Kerstrapport. Dirk is zelfs voor het derde opeenvolgende rapport de beste landelijke formule, zo schrijft Distrifood.

Volgens Norman Buysse van YouGov bouwt Dirk de voorsprong op de concurrenten uit. "Vooral op de voordeelaspecten groeit het verschil tussen Dirk en de rest. Het gaat inmiddels echt om tienden verschil, wat in het perspectief van het rapport groot is."

De lage prijzen van Dirk wordt bevestigd door de Consumentenbond waar Dirk in de meest recente meting als goedkoopste uit de bus komt, zo melden ze via LinkedIn.

Team Nettorama in het filiaal in Rijssen viert de winst

Boni en Nettorama zijn druk bezig met de fusie en de integratie van de twee familiebedrijven. "Wanneer je hier tè druk mee bezig bent, loop je met elkaar het risico de dagelijkse operatie en de klant uit het oog te verliezen. Dan worden interne processen belangrijker dan de 83 filialen en hun klanten. We beseffen dit met elkaar, we spreken het vaak uit naar elkaar en we proberen er ook naar te handelen. De klant staat centraal, zeker ook tijdens de fusie", zo laat directeur Michel Mattheeuws van Nettorama. Hij bedankt leveranciers. "Met de groei die we doormaken, vragen we ook van hen immers een stapje extra. Dit stapje vragen we niet alleen voor Nettorama, dat vragen we vooral ook voor de klanten van Nettorama. De klant staat immers centraal."

Bron: Distrifood, LinkedIn

Publicatiedatum: