Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
"De geur van versheid, de glans van appels… het is een feest voor alle zintuigen!"

Commercieel resultaat met de wow-factor

"Als resultaatgerichte professional streef ik naar commercieel succes met de 'wow factor'", zo staat in de bio van Hoogvliets AGF-teamleider Hans Bovendeert. Tijdens de beoordelingsronde van Hoogvliet bleek dat hij dat ook waarmaakte. De winkel en 'zijn' AGF-afdeling werd beoordeeld door HR-collega Dennis van der Moolen, commercieel directeur Jeffrey Jansen en inkoopdirecteur Said Belhassan van Hoogvliet. "Twee gedreven directeuren met een enorme kennis van vers en inkoop. Hun bezoek was voor mij absoluut het hoogtepunt van de dag", aldus Hans. "Want laten we eerlijk zijn: hoe vaak krijg je de kans om jouw afdeling te laten zien aan zulke vakmensen?"

De voorbereidingen waren een dag vol focus en finesse: "Alles klaargemaakt, gecontroleerd en met zorg gepresenteerd, en dan... laat ze maar komen! Ik kan niet wachten om mijn passie, enthousiasme en visie te delen met deze heren. Het draait voor mij niet alleen om wat we goed doen, maar ook om waar we kunnen groeien en hoe we samen nóg beter kunnen worden."

Op de dag van de beoordeling voelde alles goed. Hans: "De afdeling lag er fantastisch bij, en zelfs de hele winkel straalde. Het mooiste was misschien nog wel dat we de AGF-afdeling de hele dag in topvorm hebben weten te houden. Alles klopte: de kwaliteit, de presentatie, de vulling… alles was precies zoals het hoort."

Zijn trots? "Een afdeling vol topkwaliteit met producten van onder andere SanLucar Company en hashtag#naturepride. De geur van versheid, de glans van de Pink Lady's en Kanzi-appels… het is een feest voor alle zintuigen!"

Zijn mooiste moment? "Wanneer je hoort dat je afdeling top is. Dat de kwaliteit super is, de vulgraad uitstekend, en de commerciële keuzes sterk. Dat is een compliment waar je als teamleider trots op bent. Maar wat me echt raakte, was hun opmerking over mijn passie. Ze zagen dat ik nagedacht had over elk detail, over welke producten waar stonden en waarom. Zo had ik twee tafels met soeppakketten neergezet, met daarnaast manden gevuld met soepstengels en baguettes. Een simpele, maar doordachte opstelling waarmee ik klanten inspireer. En als je dan merkt dat jouw visie wordt begrepen en gewaardeerd, groeit je trots."

Hans: "Trots. Dat is wat overheerst als ik terugkijk op deze dag. Trots op mijn team, trots op onze winkel, en trots op wat we samen hebben bereikt. Dit is waar ik het voor doe. Dit is waarom ik elke dag met zoveel plezier naar mijn werk ga."

Bron en foto's: LinkedIn Hans Bovendeert

Publicatiedatum: