Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

ABAB en Alfa gaan samen verder onder de naam aaff

ABAB en Alfa heten per 15 januari aaff. De fusie tussen beide bedrijven was sinds de zomer van 2024 al een feit. Dat wordt nu ook naar buiten toe zichtbaar. De bedrijven nemen definitief afscheid van hun eigen naam en gaan verder onder aaff.

2000 collega's, 100% co-eigenaar
Door het samengaan van beide organisaties is er een nieuwe speler op de markt bijgekomen. De organisatiestructuur van aaff is gebaseerd op medewerkersparticipatie. Dit komt voort uit de wens om ondernemer- en werknemerschap hand in hand te laten gaan. Employee equity past daarbij. Ronald Meijers, vicevoorzitter raad van bestuur van aaff: "aaff draait om eigenaarschap. 2000 co-eigenaren die samen onze koers bepalen. Geen dichte deuren dus. En ook geen onbereikbare partners. Maar samen ondernemen. Dat doen we met zorg voor elkaar, én zorg voor de mensen om ons heen. Dat maakt aaff ook tot een heel aantrekkelijke werkgever. Je kunt hier echt van betekenis zijn. En daar geven we onze collega's alle ruimte voor. Ruimte om je te ontwikkelen, maar ook ruimte qua autonomie. Hoe mooi is het om als co-eigenaar samen het roer in handen te hebben?"

180 jaar ervaring
aaff onderscheidt zich naar eigen zeggen ook door zijn lokale betrokkenheid. Met ruim 50 vestigingen heeft aaff landelijke dekking. Fouk Tsang, voorzitter raad van bestuur van aaff: "Met aaff willen we er op bepalende momenten voor onze klanten zijn. Dat begint bij persoonlijk contact. Daarnaast beschikken we door de fusie over nog meer kennis dan voorheen. Zowel vakinhoudelijk, als van de verschillende markten. Denk aan de agrarische sector waar onze roots liggen. Maar ook aan markten als Handel & E-commerce, Bouw & Infra, Logistiek en Hightech. Ook daar staan we met onze voeten in de klei. We spreken de taal van de ondernemer, snappen wat zijn uitdagingen zijn en zien waar de kansen liggen. Met aaff zijn we een nieuw gezicht in de markt. Maar wel een gezicht met 180 jaar ervaring in accountancy en advies."

Op weg naar een betere toekomst
aaff is een B Corp organisatie. Ook dat is een keuze die het bedrijf bewust heeft gemaakt, omdat het van betekenis wil zijn, benadrukt Tsang: "Duurzaam handelen zit in ons DNA. Het is de kern van alles wat we doen. Dat betekent dat onze groei nooit ten koste mag gaan van milieu of omgeving. Daarnaast ondersteunen we ook onze klanten om stappen te zetten op het gebied van duurzaamheid. Onze specialisten helpen ondernemers om de impact van duurzaamheidsvraagstukken op hun bedrijf te duiden en om de kansen die de transitie biedt te grijpen. Met aaff willen we toe naar een betere toekomst. Voor ons allemaal. En dat doen we met ons hoofd én hart."

Voor meer informatie:
aaff
https://www.aaff.nl/

Publicatiedatum: