Zestig procent van de bedrijven vergeet een bedrijfspresentatie te sturen na een ontmoeting met een koper. Het percentage bedrijven dat geen follow-up telefoontje pleegt, is zelfs nog hoger. De meeste bedrijven denken dat de klant wel contact met hen opneemt. Tien procent van de vertegenwoordigers vergeet nog steeds om hun visitekaartjes mee te nemen, maar dit percentage stijgt wanneer je bedenkt dat ze deze niet daadwerkelijk gebruiken, bijvoorbeeld door ze uit te wisselen met kopers of andere bedrijven die ze ontmoeten.
Deze bevindingen komen uit een enquête uitgevoerd door Fresh Food Leader, de organisator van de persoonlijke ontmoetingen tussen productiebedrijven en inkopers van groenten en fruit tijdens het jaarlijkse evenement 'Internationale Zakelijke Ontmoetingen met Retailers', dat in Bergamo wordt gehouden.
Op basis van de feedback van de deelnemende inkopers heeft Fresh Food Leader besloten om op donderdag 20 maart van 15:00 tot 15:45 uur (CET) een gratis webinar te organiseren, waarin groente- en fruitbedrijven geholpen worden om het meeste uit hun ontmoetingen met potentiële klanten te halen.
Donderdag 20 maart 15:00 - 15:45 (CET)
Programma: Hoe je effectief opvolgt na een ontmoeting met de koper
- Hoe een vergadering met de koper effectief af te sluiten.
- Het belang van de vervolgpresentatie na de vergadering.
- De meest gemaakte fouten tijdens het proces.
- De meest gestelde vragen door kopers.
Hoe deel te nemen:
Om deel te nemen aan het gratis webinar, kan een een e-mail gestuurd worden via de website https://freshfoodleader.com/free-webinar/
Voor meer informatie:
Fresh Food Leader
Tel.: (+39) 349 7404 885
info@freshfoodleader.com
www.freshfoodleader.com