Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

"Wen maar aan de hoge prijzen, ze gaan niet meer omlaag"

Waarom het fenomeen inflatie er zo inhakt bij veel mensen, blijkt uit de steekproef die De Telegraaf hield van willekeurige supermarktproducten. Wie folders uit 2015 bekijkt en die prijzen vergelijkt, weet niet wat hij ziet. Shampoo die meer dan twee keer zo duur is geworden, of sinaasappelsap die maar liefst verdriedubbelde in prijs. Dit soort extreme prijsstijgingen bepalen het beeld dat de Nederlander heeft van de inflatie.

Lees hier meer

Publicatiedatum: