Fruity Line, gespecialiseerd in cold-pressed groente- en fruitsappen, introduceert een nieuw labeldesign voor het eigen merk 'i'm'.
© Fruity Line
Een frisse nieuwe uitstraling
Vanaf april krijgen alle koudgeperste sappen, smoothies en shots van i'm een vernieuwde uitstraling. "De vertrouwde pure smaak blijft ongewijzigd, maar de flessen krijgen een moderner, transparant label. Dit zorgt voor een nog frissere uitstraling, die de natuurlijke versheid van de producten van Fruity Line benadrukt. De ontwikkeling van het labeldesign is in samenwerking met STAS Communicatie & Ontwerp tot stand gekomen", zo geeft het team van Fruity Line aan.
Duurzaam genieten
Daarnaast worden de i'm-flessen voorzien van statiegeld. Vanaf april dragen alle i'm-flessen het Nederlandse statiegeldlogo, met uitzondering van verpakkingen die buiten de statiegeldregeling vallen. "Deze duurzame keuze maakt Fruity Line bewust om de impact op het milieu te verkleinen, zwerfafval te verminderen en recycling te bevorderen. Omdat alle flessen 100% recyclebaar zijn en al voor 75% uit gerecycled materiaal bestaan, is statiegeld een logische stap om de beschikbaarheid van gerecycled PET te waarborgen en hergebruik te bevorderen."
Voor meer informatie:
Fruity Line
Tel.: +31 (0)344 67 20 30
info@fruity-line.nl
www.fruity-line.nl