Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Vernieuwde uitstraling voor 'i'm' van Fruity Line

Fruity Line, gespecialiseerd in cold-pressed groente- en fruitsappen, introduceert een nieuw labeldesign voor het eigen merk 'i'm'.

© Fruity Line

Een frisse nieuwe uitstraling
Vanaf april krijgen alle koudgeperste sappen, smoothies en shots van i'm een vernieuwde uitstraling. "De vertrouwde pure smaak blijft ongewijzigd, maar de flessen krijgen een moderner, transparant label. Dit zorgt voor een nog frissere uitstraling, die de natuurlijke versheid van de producten van Fruity Line benadrukt. De ontwikkeling van het labeldesign is in samenwerking met STAS Communicatie & Ontwerp tot stand gekomen", zo geeft het team van Fruity Line aan.

Duurzaam genieten
Daarnaast worden de i'm-flessen voorzien van statiegeld. Vanaf april dragen alle i'm-flessen het Nederlandse statiegeldlogo, met uitzondering van verpakkingen die buiten de statiegeldregeling vallen. "Deze duurzame keuze maakt Fruity Line bewust om de impact op het milieu te verkleinen, zwerfafval te verminderen en recycling te bevorderen. Omdat alle flessen 100% recyclebaar zijn en al voor 75% uit gerecycled materiaal bestaan, is statiegeld een logische stap om de beschikbaarheid van gerecycled PET te waarborgen en hergebruik te bevorderen."

Voor meer informatie:
Fruity Line
Tel.: +31 (0)344 67 20 30
info@fruity-line.nl
www.fruity-line.nl

Publicatiedatum: