Boerschappen kondigt vandaag haar eerste grootschalige merkcampagne aan. In samenwerking met Olympisch kampioenen Maria Verschoor en Freeke Moes betreedt Boerschappen de sportwereld vanuit haar missie om gezonde voeding veel toegankelijker te maken, zo geven ze aan.
© Boerschappen
Met deze campagne wil Boerschappen de relevantie van eerlijke, lokale en duurzame voeding koppelen aan thema's als gezondheid, prestatie en bewust leven.
"Maria en Freeke zijn niet alleen topsporters, maar ook krachtige rolmodellen. Met deze samenwerking zetten we een volgende stap in onze missie: een voedselketen die deugt én voedt," zegt Drees Peter van den Bosch, algemeen directeur van Boerschappen.
Van sportprestatie naar voedseltransitie
De campagne wil laten zien hoe voeding en sport samenkomen. "Maria en Freeke gaan letterlijk 'de boer op', ervaren de producten van Boerschappen en delen hun inzichten via eigen kanalen. Ze laten zien hoe je eenvoudig gezonde, seizoensgebonden voeding kunt integreren in een actief leven — én tegelijkertijd bijdraagt aan een eerlijker voedselsysteem."
Freeke Moes: "Goede voeding is essentieel voor elke sporter. Boerschappen maakt het makkelijk om bewust te eten én de Nederlandse boer te steunen."
Maria Verschoor vult aan: "We vinden het belangrijk om iets terug te geven en anderen te inspireren. Deze campagne past daar perfect bij."
Voor meer informatie:
Boerschappen
Leursebaan 262
4814 RE Breda
info@boerschappen.nl
www.boerschappen.nl