Mission Produce kondigt een nieuw seizoensproduct aan met de Honey mango per 4 stuks verpakt in een speciaal ontworpen clamshell. Deze nieuwe verpakking is beperkt beschikbaar in het voorjaar en is handig voor de consumenten om mee te nemen.
"Consumenten die naar mango's kijken, zijn op zoek naar voordelige verpakkingen en onze clamshell-verpakking biedt zowel waarde als gemak om hen te inspireren meer mango's te kopen," zegt Galen Johnson, senior director of sales.
© Mission Produce
Meer dan 70 procent van de mango-aankopen wordt impulsief gedaan,¹ en de clamshell-verpakking van het bedrijf is ontworpen om de aandacht van de consumenten te trekken. Bovendien eet 71 procent van de mangoconsumenten mango's als snack,² dus als kleine variëteit spreken de Honey mango's een grote meerderheid van de consumenten aan. Honey mango's, ook bekend als Ataúlfo mango's, staan bekend om hun vezelvrije vruchtvlees, romige textuur, kleine pit en zoete smaakprofiel. "We ontvangen momenteel een overvloedige aanvoer van Honey mango's uit Mexico van hoge kwaliteit," voegt Johnson toe.
Mission Produce zal de Honey Mango Clamshell presenteren op de Viva Fresh Expo (stand #306) in Houston, Texas op 10-12 april 2025. Het Mission team zal ook aanwezig zijn op de Canadian Produce Marketing Association (CPMA) Convention and Trade Show in Montreal, Canada (stand #1519) 8-10 april 2025.
¹ Online enquête onder 1.000 consumenten uitgevoerd op 1/7/2023.
² Online enquête onder 200 consumenten van mango's, uitgevoerd op 26/26/24.
Voor meer informatie:
Jenna Aguilera
Mission Produce, Inc.
SalesReps@missionproduce.com
https://missionproduce.com/