Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Ledenbijeenkomst Fruit 2025

Jan Janssen (Berry Briljant), Gerard van den Anker (Veiling Zaltbommel), Henny van Gurp (Netwerkcoordinator Zachtfruit)
Jan Janssen (Berry Briljant), Gerard van den Anker (Veiling Zaltbommel), 
Henny van Gurp (Netwerkcoordinator Zachtfruit)
Sander Venema (Oxin Growers), Mark Greeve (Anaco & Greeve International) en Jan van Ossenbruggen (Van Ossenbruggen Fresh Fruits)
Sander Venema (Oxin Growers), Mark Greeve (Anaco & Greeve International) en Jan van Ossenbruggen (Van Ossenbruggen Fresh Fruits)
Jan Engelen (Coöperatie Hoogstraten), Frederik Bunt (NFO) en René Simons (Veiling Zaltbommel) 
Jan Engelen (Coöperatie Hoogstraten), Frederik Bunt (NFO) en René Simons (Veiling Zaltbommel) 
Marcel Biemans (Coöperatie Hoogstraten)

Marcel Biemans (Coöperatie Hoogstraten)
Johan de Witte, Bart Leemans (Service2Fruit) en Cor Noordijk (Oxin Growers)
Johan de Witte, Bart Leemans (Service2Fruit) en Cor Noordijk (Oxin Growers)
Vincent Vernooij (Staay Food Group) en Johan de Witte (Berryworld) 
Vincent Vernooij (Staay Food Group) en Johan de Witte (Berryworld) 
Collega's Erik Brands en Carlijn van Schaik (Instock) aan tafel met Peter van de Klift (LBP)
Collega's Erik Brands en Carlijn van Schaik (Instock) aan tafel met 
Peter van de Klift (LBP)
Zweer van Aalsburg (Fruitmasters) tegenover Jesse Vernooij (Staay Food Group)
Zweer van Aalsburg (Fruitmasters) tegenover Jesse Vernooij (Staay Food Group)
Jeroen van der Spek (Groda), Charles van den Heuvel (Van den Heuvel Fruit), Paul Peters (Peters Fruit), Wimco Groenendaal (Groda) en Joop Vernooij (Frupaks-Vernooij) 
Jeroen van der Spek (Groda), Charles van den Heuvel (Van den Heuvel Fruit), Paul Peters (Peters Fruit), Wimco Groenendaal (Groda) en Joop Vernooij (Frupaks-Vernooij) 
Bernd Feenstra (Rabobank) aan tafel met Fred en Suzanne Douven (abbGrowers)
Bernd Feenstra (Rabobank) aan tafel met Fred en Suzanne Douven (abbGrowers)
Mark de Jong (ZLTO) en Wilma van den Oever (Granaatappel communicatie)
Mark de Jong (ZLTO) en Wilma van den Oever (Granaatappel communicatie)
Een kijkje in de zaal waar de leden discussieerden over de toekomst van de fruitsector
Een kijkje in de zaal waar de leden discussieerden over de toekomst van de fruitsector
De zaal vanuit een andere hoek
De zaal vanuit een andere hoek
Niet alleen luisteren, maar actief meedoen. Aan de hand van stellingen over de toekomst, zoals "De consument kiest niet voor gezond of ongezond maar voor gemak - wie geen frictieloos fruit biedt, verliest de volgende generatie" konden leden plaatsnemen aan de kant van de zaal met voor- en tegenstanders van de stellingen en barstte er een discussie los
Niet alleen luisteren, maar actief meedoen. Aan de hand van stellingen over de toekomst, zoals "De consument kiest niet voor gezond of ongezond maar voor gemak - wie geen frictieloos fruit biedt, verliest de volgende generatie" konden leden plaatsnemen aan de kant van de zaal met voor- en tegenstanders van de stellingen en barstte er een discussie los
Mark Vernooij (Urfruit), Randy Dijksman (Combilo), Cor Noordijk en Sander Venema (Oxin Growers) gaan aan de borrel
Mark Vernooij (Urfruit), Randy Dijksman (Combilo), Cor Noordijk en Sander Venema (Oxin Growers) gaan aan de borrel
Teun van Zuilen (BerryBrothers) en Charles van den Heuvel (Van den Heuvel Fruit)
Teun van Zuilen (BerryBrothers) en Charles van den Heuvel (Van den Heuvel Fruit)
vlnr: Paul Ras (Sense marketing & more) - krijgt de dagelijkse leiding over de zachtfruitcampagne - met Wilco van den Berg, Esmee van Breugel, Richard Schouten van GroentenFruit Huis. Sebastiaan Aalst (Food Cabinet) en Anne-Marie Borgdorff (GroentenFrut Huis)
 

vlnr: Paul Ras (Sense marketing & more) - krijgt de dagelijkse leiding over de zachtfruitcampagne - met Wilco van den Berg, Esmee van Breugel, Richard Schouten van GroentenFruit Huis. Sebastiaan Aalst (Food Cabinet) en Anne-Marie Borgdorff (GroentenFrut Huis)

 

Napraten aan de bar
Napraten aan de bar
Cindy van Kester (Nature’s Pride) en Elwin Boshoven (Berries Pride)
Cindy van Kester (Nature’s Pride) en Elwin Boshoven (Berries Pride)
Paul Peters (Peters Fruit) tussen de broers Rick en Brent Verhoeckx (Verhoeckx Kerkdriel)
Paul Peters (Peters Fruit) tussen de broers Rick en Brent Verhoeckx (Verhoeckx Kerkdriel)
Jeanine Somefun-Wolthuis (Eosta) en Paul Ras (Sense marketing & more)
Jeanine Somefun-Wolthuis (Eosta) en Paul Ras (Sense marketing & more)